Metode de imprimare

  

Pentru noi, cel mai important lucru este satisfacția clienților. Folosim cele mai moderne metode de personalizare, fiecare fiind adaptată de specialiștii noștri la forma produsului și la materialul din care este făcut. Mai jos prezentăm o descriere scurtă pentru fiecare metodă de personalizare pe care noi o folosim.

  

 1. Imprimarea digitală (DTG)

 

Este cea mai nouă tehnologie și cea mai fiabilă metodă de personalizare de tricouri, bluze și alte textile la momentul actual. De asemenea este o tehnologie recomandată pentru imprimarea de motive și fotografii sofisticate.

  

Printul se face direct pe tricou, iar cerneala intră în țesătură. Astfel obținem un imprimeu de înaltă calitate. La tricourile de culoare albă, cerneala intră direct în material și nu se simte la atingere, la tricourile de culoare închisă se aplică o bază de alb și apoi motivul dorit. Cu ajutorul acestui ”truc”, imprimeul are un aspect fin, rezistent și plin de culoare.

Printul digital se poate realiza chiar și pe suprafețe de 35 x 40. Imprimarea fiind subțire, respirabilă și oferă o purtare confortabilă. Cu îngrijire corespunzătoare, tricourile noaste pot dura ani buni. Un aspect foarte important pentru tiparul digital este ca textilele să aibă în componență minim 60% bumbac.

La noi calitatea îndeplinește un rol important, astfel aproape toate confecțiile textile din magazinul nostru sunt confecționate din bumbac 100 %.  Aplicarea acestei proceduri este foarte avantajos la personalizarea unei cantități mici de obiecte, pe când serigrafia este perfectă pentru realizarea unor comenzi mari de tricouri din punct de vedere a costului.  Această tehnologie este cel mai frecvent utilizată, deoarece metoda  este foarte rapidă, rezultatul de calitate, procedura eficientă din punct de vedere al costului.

Avantaje:

  modele complexe, cu multe detalii, pe suprafață albă sau coloră

 model cu dimensiunile de până la 35 x 40 cm

 varianta ideală pentru cantități mici (începând de la 1 buc.)

Dezavantaje: 

 se aplică pe suport textil din bumbac

 

 

 

2. Sublimare

 

Este un procedeu de imprimare folosit pentru personalizarea produselor promoționale.

Cu această metodă sunt personalizate cele mai multe din cadourile cerute, cum ar fi cănile, 

Dar este de asemenea excelentă și pentru țesături albe compuse din poliester, cum ar fi echipamentele sportive. Tehnologia sublimării presupune transferul unei imagini de pe o suprafață imprimată digital (hârtie specială) pe un suport textil din poliester folosind presiunea și temperatura adecvată.

Se pot transfera imagini fotografice, la o rezoluție apropiată de cea fotografică, lucru mai greu accesibil pentru celelalte metode. Imaginea fiind extrem de vie și durabilă, putem spune: până se sparge cana.

Suprafața obiectelor personalizate prin sublimare vor rămâne la fel de lucioase și netede, ca înainte de imprimare. În cazul echipamentelor sportive, imaginea sau textul este impregnat în țesătură, conferă astfel imprimeului  un aspect neted.

Avantaje:

 procedeu rapid de imprimare, imprimeu durabil

 metodă ideală pentru imprimarea cănilor, pernelor, și obiectelor de cadouri

 varianta ideală pentru cantități mici (începând de la 1 buc.)

Dezavantaje:

 Nu se aplică suprafețelor închise sau țesăturilor din bumbac

 

  

  

3. Imprimare UV

Prin acest procedeu se obține un imprimeu de extrem de bună calitate, aplicabil de exemplu pe huse de telefon.

Se aplică fără nici o grijă pe produse închise la culoare sau pe produse transparente prin aplicarea unui strat de fond alb. 

Metoda este aplicabilă pe aproape orice suprafață rigidă sau flexibilă din lemn, plastic, metal, sticlă sau chiar pe materiale termosensibile. Imprimeul obținut prin această metodă este durabilă în timp, atrăgătoare din punct de vedere estetic și realizabilă chiar și în dimensiunea A3.

Procesul prin care este realizat printul UV folosește cerneluri UV în loc de cernelurile obișnuite, care sunt polimerizate cu ajutorul luminii UV, astfel nu necesită timp de uscare. Imprimarea printului UV se face rapid și nu eliberează substanțe toxice în timpul tipăririi.

Avantaje: 

 poate fi aplicat pe aproape orice tip de material

 culoarea suprafeței printabile nu afectează calitatea imprimeului

Dezavantaje:

 nu se aplică produselor textile

 

4. Gravura laser

 

Este o procedură specială de inscripționare a obiectelor din metal, lemn, plastic sau sticlă realizată cu ajutorul laserului. Prin această metodă logoul este ars sau zgâriat în articol.

Avantaje: 

 reproducerea precisă a logoului (mișcări controlate de computer)

 proces fără contact (nimic nu atinge materialul în timpul lucrului)

 durabilitate în timp

Dezavantaje: 

 Nu produce imprimeuri colorate

Îmi planific propriul produs

Expediere în următoarea zi lucrătoare. PRINT DIGITAL DE CALITATE CADOU LA COMANDA TA Reduceri cantitative de chiar 50%