Întrebări frecvente

COMANDĂ

1. în cât timp va ajunge comanda mea?

  • Dacă produsul comandat este în stoc și comanda plasată până la ora 13.00, vom imprima produsul comandat în aceeași zi, care de obicei va fi expediat în ziua următoare. 
  • Dacă produsul comandat este în stoc, dar comanda nu este plasată până la ora 13.00, tipărim produsul comandat în următoarea zi de lucru.
  • Dacă produsul comandat este în stoc, dar comanda nu este plasată până la ora 13.00, expediem comanda în a doua zi de lucru.

  • Dacă produsul comandat nu este în stoc, vom încerca să-l obținem din depozitul nostru extern cât mai curând posibil. Clientul va fi înștiințat în ceea ce privește starea comenzii.  

  • Durata aproximativă de livrare pentru fiecare produs depinde de curier.

2. Pot beneficia de reducere dacă plasez o comandă cu valoare mai mare?
  • Da, reducerea este disponibilă chiar și la achiziționarea  a 2 bucăți de tricouri. Pentru fiecare produs reducerile sunt afișate în designer.
3. Îmi pot schimba comanda după ce aceasta a fost confirmată?

  • Înainte de a finaliza comanda, îți recomandăm să revizuiești cu atenție încă o dată comanda la nivel de bucăți comandate și preț. Dacă totuși dorești să faci o schimbare după ce comandata ta a fost deja plasată, te rugăm să contactezi prin telefon serviciul nostru de clienți. În funcție de starea comenzii vom încerca să punem în aplicare modificările cerute. În cazul în care la cererea modificării produsul nu se află încă în etapa de imprimare, ai posibilitatea de a  modifica parametrii, respectiv de a schimba modelul selectat anterior. Este de ajuns să ne trimiți noul design  prin email și să soliciți în scris modificarea opțiunii. 

4. Cum vă pot contacta?
  • În zilele lucrătoare între orele 8.30 și 16.30 ne poți contacta prin email la adresa menționată în contact. Vom încerca să răspundem cât mai repede posibil la mesajele voastre.
5. În ce constă diferența între tricourile  magazinului?

  • Tricourile de pe site diferă în mai multe moduri. În primul rând în ceea ce privește producătorul, în al doilea rând diferența  constă în calitatea și compoziția materialelor. Marea majoritate al produselor textile sunt compuse din bumbac 100%, create pentru a asigura o purtare plăcută și comodă. Gramajul tricourilor de asemenea diferă. Acesta poate fi de 150 g / m2, 160 g / m2, ș.a.m.d. Cu cât indicatorul este mai mare, cu atât materialul tricoului este mai gros. Deci un tricou cu parametrii 150 g/m2 poate părea subțire, totodată acest fapt nu înseamnă că este mai puțin calitativ, dimpotrivă este chiar benefic în zilele călduroase de vară. Croiala tricourilor la fel diferă,  tipurile de croieli pot fi văzute în imaginile reale la alegerea produsului.
6. Până la ce oră trebuie să fie comanda mea plasată pentru a fi imprimată în aceeași zi?

  • În acest caz comanda trebuie plasată până la ora 14.00. (în zilele lucrătoare).

PLATĂ ȘI TRANSPORT

1. Care sunt modalitățile opționale de plată?

  • Poți opta pentru unul din următoarele modalități de plată: virament bancar, plata online cu cardul (înaintea de plasarea comenzii coșul va calcula și va afișa exact valoarea cheltuielilor de transport)
2. Pot opta și pentru plată ramburs?

  • Din păcate livrarea cu plata ramburs nu est posibilă.
3. Cât durează achiziționarea unui produs care nu este în stoc?

  • În cazul produselor care nu sunt pe stoc, termenul de achiziționare din depozitul nostru extern este de aproximativ 3-10 zile lucrătoare.  Există posibilitatea ca acest termen să se micșoreze sau să se mărească.

MODELE DE IMPRIMEURI ȘI DESIGNERUL KREATIVATOR

1. Cât de mare poate fi un imprimeu?

  • Acesta poate avea dimensiunile de 35 x 40 cm.
2. Cât costă imprimarea unui singur model?

  • Costul unui singur model valorează 33 lei. 
3. În ce format trebuie trimise fișierele pentru a încărca o imagine proprie? 

  • Aplicația Kreativator acceptă imagini în format .jpg, .jpeg, și .png. Alte formate, cum ar fi .pdf, .cdr sau .psd nu pot fi încărcate în aplicație. Dacă ai nelămuriri în ceea ce privește încărcarea unor imagini sau grafici proprii, nu ezita să ne contactezi prin email.
4. Pot fi schimbate culorile modelelor din gama magazinului? 

  • Da, culorile celor mai multe modele din gama magazinului nostru pot fi modificate la alegere.

5. Pot schimba textul, pe care vreau să îl tipăresc pe tricou? 

  • Da, în colțul stâng, sus textul poate fi ușor schimbat în ceea ce privește conținutul, fontul, dimensiunea, culoarea, zona acestuia.
6. Care sunt elementele care determină calitatea imprimeului? Care sunt dimensiunile sau rezoluția ideale?

  • Parametrul cel mai important al unor imagini est așa-numitul dpi (dots per inch). Lățimea maximă al imprimeului nu poate fi mai mare de 35 cm. În această dimensiune imaginile pot fi imprimate cu condiția ca acestea să aibă o rezoluție de cel puțin 72 dpi. Între 73 și 150 dpi vorbim de imagini de calitate mai redusă, între 300 și 450 dpi avem de a face cu o calitate foarte bună a imaginii, pe când peste 450 dpi imaginea are o calitate superioară. În ceea ce privește pixelii, dimensiunile 4Mpx (2272x1724) vor oferi cu siguranță un imprimeu impecabil. Imaginile de peste 10 MB nu sunt acceptate de designer. Acelea pot fi trimise prin email la adresa noastă. 
7. Ce reprezintă steluțele din dreptul imaginii încărcate?

  • În designer, steluțele care apar sub imaginea redată, indică calitatea imaginii. Calitatea imaginii crește odată cu creșterea numărului steluțelor. Este recomandabil ca imaginea încărcată în designer să fie evaluată cu cel puțin 3 sau 4 stele.
8. Este posibil ca o imagine proprie să fie imprimată fără fundal?

  • Da,  este posibilă schimbarea imaginii. Eliminarea fundalului se efectuează contra cost de către graficienii noștri.
9. Fotografiile trimise sunt examinate înainte de imprimare?

  • Încercăm să verificăm toate imaginile înainte de imprimare, însă clientul își asumă responsabilitatea pentru conținutul imaginii. Orice greșeală observată este semnalată cumpărătorului.
10. Care este formatul adecvat pentru culorile imprimeului: RGB sau CMYK? 

  • Imprimarea acceptă formatul CMYK, iar culorile sunt  C+M+Y+K=/<250.
11. Ce metode de imprimare utilizați? 

  • În cele mai multe cazuri aplicăm imprimarea digitală, prin care cerneala pătrunde direct în țesătură. Cu această procedură putem aplica orice culoare pe tricou, fie că este vorba de fotografie,  model, sau o imagine complicată.

RECLAMAȚIE

 
1. Cum fac o reclamație? 

  • În cazul unor plângeri te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau email. Încercăm să acordăm atenție maximă fiecărei comenzi, dar se poate întâmpla ca ceva să ne evite atenția. Dacă se întâmplă să primești din greșeală un tricou diferit de culoarea sau mărimea comandată sau cu un imprimeu diferit de cel comandat, fără discuție acceptăm reclamația. Vom încerca să remediem situația în cel mai scurt timp posibil și să realizăm produsul din nou conform cerințelor. În acest caz clientul nu va suporta nici o taxă suplimentară. Ne asumăm responsabilitatea pentru calitatea imprimării modelelor din gama magazinului nostru, însă nu ne putem asuma responsabilitatea pentru imagini proprii ale clienților, de aceea este foarte important încărcarea unor imagini de o calitate foarte bună.
  • În magazinul nostru clienții  au la dispoziție o formă specială de cumpărare online, care permite proiectarea propriilor produse. Produsele create în acest fel sunt individuale, ele nu pot fi comercializate. Prin urmare, dacă produsul reclamat nu corespunde cerințelor prevăzute în primul paragraf, nu putem procesa reclamația. Aceste produse nu pot fi returnate. Deci, este important să verificați încă odată culoarea, dimensiunea și imprimeul însuși înainte de finalizarea comenzii.

ALTE ÎNTREBĂRI

1. Spălarea și călcarea tricourilor personalizate
  • Majoritatea imprimeurilor sunt realizate prin imprimare digitală. Dispunem de aparatură de cea mai înaltă calitate. Pentru o imprimare durabilă  pe suportul textil se aplică o emulsie specială, după care urmează aplicarea unui strat de vopsea până se va desena modelul dorit. Datorită mirosului caracteristic se recomandă spălarea tricoului înainte de prima folosire. Pentru o întreținere corespunzătoare vă recomandăm următoarele:
    • A se spăla pe dos la 400. 

      Apa de 40 de grade este corespunzătoare pentru spălarea unui tricou imprimat, însă dacă tricoul nu este foarte murdar, este suficient a se spăla la 30o și mediul nostru va fi recunoscător pentru utilizarea economică a energiei.

    • A se călca pe dos. 

      Aproape toate produsele noastre sunt fabricate din bumbac, astfel călcarea nu poate fi o problemă. Cu toate acestea imprimeul trebuie protejat împotriva temperaturilor ridicate, tricourile cu imprimeu vor trebui întoarse pe dos înainte de a fi călcate, a se evita călcarea directă a imprimeului.

    • A nu se utiliza înălbitori și substanțe care pot decolora imprimeul. 

      Cel mai mare dușman al tricoului personalizat este înălbitorul, care va albi nu numai tricoul, dar și imprimeul. 

2. Sunt grafician și aș crea cu plăcere grafici pe site. Este posibil? 

  • Da, asemenea solicitări sunt binevenite, nu ezita să ne contactezi telefonic sau prin email. Vom încerca să întreținem o cooperare beneficiară pentru ambele părți.

3. Dețin un blog în care scriu despre modă. Care sunt avantajele oferite în cazul în care scriu despre voi? 

  • Dacă în blogul tău propriu vei recomanda magazinul nostru, noi îți vom mulțumi cu un tricou personalizat, pe care îl vei primi gratuit. Pentru informații suplimentare, fă clic AICI. 

4. Cât desecurizate sunt datele mele personale?  

  • Datele tale personale vor fi tratate și procesate în mod securizat, sunt utilizate numai pentru procesarea comenzilor și nu vor fi dezvăluite sau accesate inadecvat. 

5. Tricourile de pe platformă pot fi achiziționate și fără imprimeu? 

  • Da, produsele noastre pot fi achiziționate și fără imprimeu. Prețul fiecărui produs este specificat lângă acesta.

Îmi planific propriul produs

Expediere în următoarea zi lucrătoare. PRINT DIGITAL DE CALITATE CADOU LA COMANDA TA Reduceri cantitative de chiar 50%