Garanție retur

Pentru noi este foarte important ca toți clienții noștri să fie mulțumiți.

Fiecare produs personalizat, care este achiziționat din magazinul nostru este original și unic, adaptat nevoilor tale. Fapt care ne deosebește de celelalte magazine online.

Pentru a fi siguri că cumpărătorii noștri sunt complet mulțumiți cu produsul pe care l-au achiziționat din magazinul nostru, oferim posibilitatea de a îl returna într-un termen de până la 30 de zile de la achiziționare.

Cum asigurăm o satisfacție 100%?

La sosirea coletului, te rugăm să verifici conținutul și starea produsului comandat. În cazul în care ai primit un produs greșit, sau ai primit un produs cu o altă dimensiune și/sau culoare  decât cel comandat, evident produsul trebuie returnat. Dacă primești un produs defect de fabricație/imprimare sau afectat/deteriorat prin transport, ai posibilitatea de a returna produsul într-un termen de 30 de zile de la achiziționare.

Poți alege dintre următoarele opțiuni:

- schimbarea produsului cumpărat

- schimbarea produsului pe un cupon echivalent cu valoarea celui solicitat, pe care îl poți utiliza la următoarea achiziție      

- returnarea banilor în cazul în care s-au trimis bunuri defecte, eronate, sau altele decât cele comandate.

Înainte de a returna produsul, te rugăm să informezi serviciul nostru pentru clienți în legătură cu returnarea comenzii. Ei îți vor cere numărul de înregistrarea comenzii. Adresa la care se va returna produsul se află în datele de contact.

Sfaturi pentru evitarea returnării:

1. Verifică întotdeauna emailul de confirmare.

După ce comanda a fost aprobată, vei primi automat un email de confirmare a procesării comenzii. În acesta planul tău grafic este afișat ca atașament. În acest fel poți verifica încă o dată ce ai comandat. Dacă dorești să modifici textul sau eventual zona imprimeului, te rugăm să ne anunți cât mai curând posibil.

În cazul în care produsul nu se află încă în stadiul imprimării,  îți vom schimba după plac planul inițial.

2. Te poți aștepta la o eventuală întârziere a coletului.

Ne străduim să ne facem treaba cât mai bine, cu toate acestea se poate întâmpla ca ceva să iasă greșit sau ca comenzile să se acumuleze astfel încât imprimarea lor nu va putea fi posibilă în aceeași zi.

Pe măsură ce lucrăm cu dispozitive care sunt predispuse spre defecțiuni, factor care de asemenea poate încetini munca noastră.

În cazul în care dorești să primești comanda în mod urgent, te rugăm să contactezi prin telefon serviciul nostru pentru clienți pentru a primi informații în legătură cu stadiul comenzii.

3. Cere o mostră înainte de a plasa o comandă mai mare

În cazul în care dorești să îți imprimăm o serie mai  mare dintr-un produs anume, este recomandabil să comanzi mai întâi un singur exemplar, pentru a te asigura că rezultatul final se potrivește ideilor tale. Prețul mostrei coincide cu prețul de cumpărare al unui singur produs. La plasarea comenzii mai mari, beneficiezi de discount de volum, în care se include exemplarul comandat în prealabil. În cele din urmă toate produsele pot fi cumpărate la un preț redus.

Informații suplimentare pot fi găsite în secțiunea Întrebări frecvente.

Îmi planific propriul produs

Expediere în următoarea zi lucrătoare. PRINT DIGITAL DE CALITATE CADOU LA COMANDA TA Reduceri cantitative de chiar 50%